torstai 1. toukokuuta 2008

138. Kapasiteettiyksikkö: Tää on mun stadi


Manninen

Mää voisin käyttää aikaani tän perinpohjaiseen tyrmäämiseen, mutta koen sen turhaksi, sillä kaikki kiteytyy kolmeen sanaan: Ihan järkyttävää paskaa. Onneksi mun paremmat kuulokkeet jäi kotiin ja kuuntelen tätä sellaisilla kuulokkeilla joissa on kosketushäiriö. Ja nyt kun vahingossa tönäisin tota johtoa niin biisi vaikeni. Parasta mitä mulle on tapahtunu pitkiin pitkiin aikoihin...

0 / 5


Matti

Jahaas taas suomiräppiä vuorossa. Mutta ei tämäkään toimi. Taustat on koko biisin melkolailla samanlaista. Räpäytys kuulostaa kauhealta, aivain kuin jotkut kersat ois asialla. Sanoituksista ei saa mitään selvää kun on taas jollain räppi kielellä kirjoitettu. Esim. "Freezee, veikol bboy shaittii All nightii, grogis eka openmaikkii" ja "Mä lähden himast hakeen kiesii Kisiksen parkkikselt
Nään ekan biksin Runskil, sillon kelasin tarttiks` sen" Eikä tuollaisen Hesan ylistykseen voi tällainen pohjanmaalla asuteleva oikein samaistua. Pitäköön hesalaiset räppinsä minä kuuntelen jotain muuta. Edes Hectorin laulama kertsikään ei pelasta tätä biisiä. Olikohan se juuri tämä Kapasiteettiyksikkö, joka oli joskus NMB:n kylppärinä.

0 / 5


Wille

Paskaa.

0 / 5

3 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Vautsi, täydet nollat! :D
Taisi jäädä viimeiseksi.

Anonyymi kirjoitti...

Ihan randomilla törmäsin tähän blogiin ja kylläpä repeilytti. :D Ei taija poijjaat olla ihan räpin ystäviä.

Wille kirjoitti...

No ei taideta ihan olla.